Thursday 28 March 2013

Random Entry, Again

Assalamualaikum. Hai. Hello :D
Long time no seeeeeee. Hikhik :D
 
I tell you what! Ceh, nak speaking lah ni cerita dia sekarang? Haha. Okay, by the way, dah lama nak menaip ni. Wooo, dah lama jari jemari ini tidak menari-nari di keyboard dengan begitu ligat. Excited! Excited! Excitedddddddddd!!
 
Sebenarnya kan, sebenarnya.. Selalu je emo sengsorang aku ni. Tak tahu kenapa. Yelah, nak juga ajak ramai-ramai emo sekali dengan aku. Bosan kot asyik emo sengsorang. Jom awaks, kita emo ramai-ramai! Hikhik.
 
Macam ni sebenarnya, aku tak tahu kenapa kadang-kadang aku boleh tiba-tiba benci orang kat sekeliling aku, bukan benci tapi tak suka. Eh? Macam sama plak maksud. Tapi, bukan tu maksud aku sebenarnya. Macam mana ea nak 'cakap'? I mean 'taip'. Haa, dia macam ni, "bagi aku ruang untuk bernafas." Macam tulah lebih kurang. Ataupun, "ketepi! ketepi! Aku susah nak bernafas!" Haha, k merepek. Lalalala..
 
Kadang-kadang, ada satu masa tu, aku boleh benci kaum lelaki. Ada satu masa yg lain aku benci kaum perempuan. Dia macam "tiba-tiba." Ya, aku tahu bunyi pelik sikit. Apa ni benci kaum sendirikan? Kan kan kan? Semua ni berlaku sebab terlalu overthinking. Yes, overthinking. Memang parah kalau terlalu berfikir sesuatu benda dengan mendalam sekali. Mendalam. Mendalam, sampai lemas di dasar lautan fikiran sendiri, terkapai-kapai sendiri meminta-minta bantuan. Tapi, siapa yang nampak aku kelemasan? Ada sesiapa? Tidak, kerana aku sendiri membiarkan diri aku lemas dihanyutkan ombak yang aku cipta sendiri. Akhirnya aku hanyut dengan kotak pemikiran aku sendiri.
 
 Okey, parah sangat dah ni. Hee.. Bye. Terima kasih singgah :)
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment