Tuesday 4 March 2014

Sakit Rumah

Hai..

Seperti selalu, bila emosi tak stabil, ya di sinilah penamatnya. I just can't handle my feelings by myself, I need a space to express it. And there you go, here is it.

Selalu, lepas solat, kebiasaannya, tak tau kenapa, his face will appeared in my mind. Yes, my father. I don't know, kind of missing him. Or maybe, aku banyak dosa dengan dia. Yup..

Right now, I cry by myself. Bukan bermaksud aku tak rindu mama aku, bukan juga bermaksud aku tak banyak dosa dengan mama aku, bukan. Mama itu nyawa aku, tau kan?

Tahlah, mungkin aku rindu rumah. I meant homesick. Ya, sakit rumah -.-

I miss everyone. Semua orang, aku rindu T__T

Ke hadapan semua orang, aku rindu sangat-sangat. Boleh tak semua orang pindah sebelah rumah sewa aku kat Dungun ni, please T___T

I miss you, all of you :'(

No comments:

Post a Comment