Saturday 22 July 2017

#iSad

Hai. Assalamualaikum..

Jaranglah post sini.
Taip bila tak tau nak luah macam mana, kat siapa.

Lately selalu sangat bercanggah pendapat, terasa hati, alaa yang cliche tu apa... Tak bersefahaman...

Tapi tulah, maybe paling lama pun sehari dua je berdiam diri, bagi satu sama lain ruang, hm ataupun sebenarnya ego. Entahlah.

Satu yg aku perasan setiap kali ada salah faham ke, bergaduh ke, terasa ke, mesti dia first yg minta maaf, then baru aku minta maaf jgk. Skrg okaylah, sebab masing-masing perasaan sayang tu masih kuat, dua2 pun senang sejuk, senang minta maaf, senang memaafkan.

Boleh ke fikir jauh sikit?

Nanti kalau rasa sayang tu dah takde, senang ke nak minta maaf, senang ke nak memaafkan? Sorry sebab aku fikir negatif. Perempuan kan, mestilah takut ditinggalkan. Lelaki senang, hilang rasa sayang, boleh ada nombor 2, 3 dan 4. Perempuan?

Okay, tak nak merepek dah.
Doa yang baik-baik je.

*sedih*
*tengah cari kekuatan diri*

Okay, sambung sikit..

You know it's really disturbing when you cant even make your own decision. Yes, i know maybe he does that because he's worried. Yes. One thing, he never think abt my feeling when he says something. Yes, i know dia mmg jenis berterus terang but i do have feelings too. Janganlah pandang rendah walaupun aku mmg rendah orangnya. Yakin dgn aku please. Sbb i really need that. Sebab semangat aku pun dah hilang ni sebenarnya cuma aku je push diri aku, kalau bukan aku siapa lagi. Aku ada aku je. Dia pun nak down kan aku, so aku ada aku je. Bye.

No comments:

Post a Comment