Thursday 12 December 2013

Senyap

Senyap semua! Meh dengar kakak nak cerita..

Cerita dia macam ni, okey kalau kau nak senyap, aku fahamlah kau nak bagi masa untuk kau cool down ke, bagi aku cool down ke, tahlah tak faham. Lantak kaulah sana kan? Hmm..

Tapi beragaklah kalau nak senyap sampai sebulan, tu bukan senyap, tu bisu. Gah, penat kakak nak taip ni, hati membara je ni. Sabar sabar..

Cerita dia macam ni, kalau kau boleh buat, kenapa aku tak boleh kan? Betul tak? Bukankah itu yang telah disemat dalam jiwa sejak kita kecil lagi? Dengan slogan Malaysia boleh, terbitlah slogan baru kau boleh, aku boleh, semua orang boleh! Yeahh!

Hm tolonglah baca entry ini dengan bersemangat waja, sebab aku taip dengan penuh semangat. Hiks. Okey, satu pesanan sebelum tidur, jangan biarkan cinta manusia melebihi cinta Allah SWT. Good night.

No comments:

Post a Comment