Tuesday 9 June 2015

Jangan Baca!

Sometimes I can be so kebudak-budakan
Sometimes I can be so diam tak nak cakap langsung
Sometimes I can be so happy suka senyum sorang-sorang
Sometimes I can be so pelik tiba-tiba menangis
Semua aku boleh jadi dalam sekelip mata

Paling tak best, aku cepat bosan
Bukan bosan yang macam tu
Ni bosan lain
Alaaaa susah nak terang
Tapi bukan cepat bosan dengan manusia
Setakat ni tak pernah lagi bosan dengan manusia
Manusia je bosan dengan aku. Sobs.

Paling best sebab aku rasa aku power
Bukan power rangers
Tapi power rangers pun boleh
Ai suka power rangers
Banyak colour. Haha.

Power sebab walau banyak macam mana masalah sekalipun
Never blame others
Berserah je kat Tuhan
Doa minta macam-macam
Doa terjumpa ka-ching kat tepi jalan ke kan
Doa je apa apa
Aku percaya doa itu sesuatu yg ajaib

Power yang lagi satu ni
Aku senyum je
Walaupun rasa nak menangis semahunya
Tapi kat tempat kerja takkan nak menangis
Tak macho tu satu hal
Nanti orang tanya macam-macam
Tak suka
Sebab tak reti share problem
Sebab aku jenis bermonolog
Aku cakap dalam hati dan kau mendengarnya
Amboi
Heee

Makin merepek ni. Kita sudahi kemerepekan ini dengan makan.
Sebab ai lapar gilos. Musim lapar sepanjang masa tak kira tempat tapi kadang-kadang lupa nak makan.

Eh jap! Kawan-kawan ai pun power juga. Diorang nilah power rangers sebenar. Lagi-lagi Nani, ketua segala power rangers yang ada. Iloveyou Nani.

KAN DAH KATA JANGAN BACA!


2 comments:

  1. Tetiba terasa someone mention nama aku.. stalk punya stalk kat sini rupanya.. btw nk power rangers kaler merah.. hehe ilafu manja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awaklah power rangers merah di hati saya :p

      Delete