Tuesday 9 June 2015

Random ; Simple

Kali ni random post je since dah lama tak post random. Ehh

Mata dah berat sangat amat terlalu.
Tapi tak kira, nak taip juga.

Nak share perkara simple yang aku suka.
Terdetik pasal perkara simple ni sebab tadi time kerja, tak ingat tarikh.
Walaupun sebenarnya kalendar depan mata. Heh.

Aku suka kalau hari dengan tarikh tu senang nak ingat.
Contoh macam minggu lepas; isnin bersamaan 1 haribulan.
So aku tak perlu susah payah nak tengok kalendar.
Tapi mustahil setiap minggu 1 hingga 7 haribulan, kan?

Lagi?
Aku suka orang decide kan apapun untuk aku.
Sebab aku susah nak buat keputusan.
Contohnya; nak makan apa, nak pergi mana.

Lagi? Lagi?
Aku suka orang guide aku buat something one by one.
Aku suka orang cakap lembut lembut dengan aku. Haha :p
Aku suka..alaaa kita sambung nantilah.

Selamat malam Encik yg makin menjauh, yg makin awkward, yg selalu dlm ingatan, yg dulu pernah hilang muncul kembali, yg tersayang. Mimpi indah. 


No comments:

Post a Comment