Tuesday 4 December 2012

Aku bangga !

Assalamualaikum..

Haiiiiii.. Okay, aku tahu tajuk di atas agak mengelirukan sedikit. But, it is true! I'm proud of myself. Jyeahh! Haha.

Okay, okay.. Nak tahu sebab apa? Hmm, tapi malulah, nanti awak semua buat muka pelik, dan mungkin bermonolog dalaman "laaaa, tu jeee? seriously lah, minah ni.." Tapikan awak semua, it is good to be proud of ourselves, veeeryyyy goood actually. Sebagai motivasi kepada diri sendiri sebenarnya. 

Nak tahu kan sebab apa? Okaylah, aku bagitahu. Pada 3 Disember dalam pukul 11.50 pm, aku dengan rasminya berjaya meletakkan advertisement dalam blog aku ni *muka bangga*.. Dah banyak kali aku cuba, asyik fail je, aku tak tahu apa masalah aku sebenarnya. Masalah pening mungkin. Okay, lambat pick up, betul ke eja macam tu? Arghh, lantaklah. Tapi bunyi dia, pikap, lambat pikap. Cubaan yang kelima mungkin, akhirnya aku berjaya. Yey! *clap clap*

Di sini ingin aku utarakan pengakuan berani mati, bahawasanya, berblog ni bukan perkara yang agak senang. Ia memerlukan kerajinan dan kesedaran yang tinggi untuk meluangkan sedikit masa explore the whole thing, untuk lebih faham. Mungkin pada layout, pada template, font and everything

Ada juga aku cuba selitkan gambar kat header, dah cuba 4 kali, tapi tak berhasil juga. Apa yang aku maksudkan, di sebalik tajuk blog, ada gambar. Hmm, lebih kurang macam tulah. Ya, next time maybe. Perlu masa jugakan? Betul tak? 

Lagi satu, sebenarnya aku tak fixed dengan satu template. Mesti kejap kejap nak tukar. Sangat tak bagus okay! Nanti kena adjust balik. Perlu masa lagi. Dah mengadap laptop dalam beberapa jam. Eh, study nya, assignment nya macam mana? Ye tak? 
Tapi, hati dah suka, nak buat macam mana kan T_T <--- macam lari tajuk..

Lagi apa? Haaaa, actually nama blog ni pun tak fixed lagi, sekarang musim ketandusan idea. I'll update once I've the title. Hee. Menurut Cerita M. I. A tu aku baru saja tukar kepada AyuMiraei. Alang-alang tukar template kan, tukar nama sekali. Nanti bila tukar template lagi, aku tukar lagi nama blog yang baru. Haha, biar awak semua pening pening lalat.. 

Sampai sini saja kali ni. Pasal template, layout semua tu pun nak ceritakan, apalah. See yah! :D


No comments:

Post a Comment