Monday 31 December 2012

Bila Azmil Further Study ~

Assalamualaikum dan hai, hello :D

Sudah sekian lama rasanya blog ini ditinggalkan. Eh, yeke? Hmm, okay, so this time I'm gonna share something about my brother, Mohd Azmil or Mel, the name that I used to called him.
Inilah orangnya :)

Awal bulan Disember 2012 beliau telahpun melanjutkan pelajaran beliau di salah sebuah kolej yang terletak di Alor Gajah, Melaka. Sebelum mengambil keputusan yang penting dalam hidup, beliau mempunyai sedikit konflik, dengan perasaan keliru sendiri. Okay, aku tak nak cerita panjang panjang, nanti aku lupa nak cerita apa then of course ianya akan menjadi bosan.

Memanglah rindu sebab kami makin jauh, jarak memisahkan kami adik beradik. Hey hey, airmata please jangan jatuh, tak macho nanti. Hmm, tapi bila difikirkan balik, inilah hidup dan inilah juga pengorbanan. Kenapa perlu bersedih? Dia pergi menimba ilmu, salah satu dari kewajipan seorang muslim, ye tak? Dia juga melakukan itu untuk masa depan yang lebih cerah kelak.

Memang rasa lain macam sikit bila berjauhan. Bukan sikit sebenarnya, tapi banyak. Hari tu aku ada main edit-edit gambar tau, nak tengok? Taraaaa ~
 
Okay, aku rendah, dia tinggi.


Ada paparazzi skodeng kami. Senyum jelah :)


Hai, nama saya Azmil, boleh panggil saya Preety Zinta di Twitter. Ihiks.


Gambar favourite.
Jadi, ini sajalah rasanya. Nak bebel banyak-banyak pun, nak buat apa kan? Bo bo bo san san san. Hee :)
 
Terima kasih singgah. With love :)

No comments:

Post a Comment