Monday 31 December 2012

Cuti-cuti Malaysia

Assalamualaikum..

Hari ini hari terakhir dalam tahun 2012, so what's the plan pada siapa-siapa yang masih bercuti, macam aku? Kalau aku, aku tak ke mana-mana hari ini, penat hokeyh, seminggu berjalan. Melekat di rumah cuma 2 hari saja, okey tipu, 3 hari sebenarnya.

Esok bermulalah angka 2013. Tahun baru sering dikaitkan dengan azam baru. So, apa azam baru awak semua? Ke sama je macam tahun sebelumnya? Kalau aku, aku tak set apa-apa azam pun, tak tipu ni. Cuma, adalah juga checklist untuk tahun depan, kira macam impian dan harapanlah, bukan azam. Ke itupun dikira sebagai azam? Argh! Mana-mana jelah.

Selalu akhir-akhir tahun ramai yang pergi bercutikan? Betul tak? Tak nak cerita panjang lebar, tengok gambar jelah, boleh? Hee.

Taraa ~ eh, nak pergi mana ni? Cuba teka.

Dengan Cik Mimi ku sayang :)
Dapat teka tak? Ini khemah tempat aku tidur, of course dengan family :)

Antara peralatan yang kami bawa.


Muka happy tak sabar nak mandi. Baru bangun tidur ni. Hee.



Model tersohor Port Dickson. Ihik :)

Khemah jiran sebelah. Okay, ini sepupu sepupu dan pakcik. Teka mana satu pakcik muda aku?

Model khemah terkenal. Boleh call beliau untuk sebarang perkhidmatan.

Tengok, khemah kami berhadapan. Boleh bermesyuarat khemah. Haha.

This is my lovely little sister :)
Ini gambar selepas bermandi manda di waktu pagi :)


Milik siapakah selipar ini?



Pasir pantai dan istana tidak dapat dipisahkan.

Tengok! Betapa ramainya manusia.

Para remaja ni adalah pelawat pantai yang menarik perhatian aku. Sebab, mereka singgah kejap je.


Penghilang dahaga paling setia, mungkin.

Tandas awam kat belakang tu hah. Mandi seringgit, buang air limapuluhsen. Hee. 
 Trip kami 2 hari 1 malam, 24 dan 25 Disember yang lalu. Ini antara gambar yang aku sempat ambil hari tu. Selebihnya ada dalam Facebook :)
 
Sampai sini saja. Terima kasih singgah :D Eh, selamat tahun baru 2013 juga!

No comments:

Post a Comment