Monday 4 February 2013

Melepaskan Geram

Assalamualaikum. Hai. Hello :D

Aku baru balik dari melepaskan geram ni. Habis semua orang aku bantai. Percaya tak? Haha, okey aku tipu je. Aku baru balik dari melepaskan geram tak dapat karok dari tahun lepas, sekali dapat, perghh, rasa macam nak jilat-jilat microphone tu. Kah kah, itu melampau sangatkan? Serius ni, rasa puas semacam tau tak. Yummy~ 

2 jam dalam bilik gelap yang disulami dengan bunyi-bunyian yang agak kuat beserta objek berbentuk kotak yang memaparkan satu persatu lirik-lirik lagu. Suasana bilik yang berhawa dingin yang di dalamnya terdapat 3 orang makhluk Allah SWT, menyampaikan lagu-lagu yang telah dipilih oleh mereka sendiri. Aduhh, ayat novelkah ini? Hee.. Layan jelah eah awak :)

Begini cerita dia, aku minta pakcik Wan aku hantar aku pergi 'karok'. Tempat tu takdelah jauh sangat, takdelah dekat sangat. Mula-mula aku ajak Sara je teman aku, merangkap jadi pendengar setia kepada lagu-lagu yang akanku sumbangkan gitu. Takkan nak minta hantar jekan? Jadi ajaklah pakcik Wan join sekali. Lagi seru gitu lohh.. Eheh :)

Rasa 2 jam tu pun macam tak cukup. 3 jam baru cukup agaknya, haihh.. Apa nak jadi ni? Tapi, alhamdulillah, dapatlah juga lepas gian. 

Ini sebelum keluar tadi. Meet Sara, my younger sister.

No comments:

Post a Comment