Saturday 11 August 2012

Baru . . .

Assalamualaikum..

Hello there! This is my first entry. And yes, I'm new in blogging stuff. Thats why tajuk dia Baru dot dot dot, eheh. Dah lama nak berkecimpung dalam arena blogging ni tapi almaklum sajalah, rasa rendah diri teramat dan malas melampau yang tak dapat dielakkan. Sebut pasal rendah diri, aku sampai nak buat blog yang pemilik dia adalah unknown, hmm akulah tu kononnyalah kan. Tapi fikir punya fikir, tak jadilah nak buat macam tu, macam leceh plak. Ye dok? Mungkin blog akan diupdate time aku cuti macam sekarang nilah, student kan, busy memanjang, konon-konon je ni. Haha.

Sebelum ni keinginan nak buat blog sendiri sangat membuak-buak. Nak tau kenapa? Sebab macam banyak benda yang aku nak kongsi dengan orang. Tapi macam ada orang bacakan. Tak kira! Nak share jugak!

Tadi belek-belek benda alah ni, susah jugak tau sebenarnya. Tapi takdelah susah sangat. Boleh belajar slowly, kan? Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih. Hee.. Salah satu sebab nak berblog ni adalah kerana nak menghilangkan rasa tertekan dan sedih. Yeah! Aku ni selalu sangat rasa tertekan. Bukan aku yang nak pun jadi tertekan ni, cuba baca betul-betul, TERTEKAN. TER bermakna bukan sengaja. So kiranya aku tekan secara tak sengaja. Eh, apa ni? Haha. Lagi satu sebab, aku suka merepek. Nak merepek, takde sape yang dengar, mungkin kadang-kadang mereka-mereka tak faham apa yang aku repekkan. Haihh.. Maaf kepada mereka-mereka semua.

Sekian :)

No comments:

Post a Comment