Wednesday 15 August 2012

Tidur

Assalamualaikum dan selamat pagi..

Hye there! Sekarang jam sudah pun menunjukkan belangnya iaitu 4.06 pagi. Jyeah! Okay, saja je nak singgah sini kejap. Bukan ada apapun. Sebenarnya ada, aku mengalami kesukaran untuk tidur (tak tau ayat ni betul ke tak). Tadi ada benda nak cerita, tapi dah lupa. Ni boleh mendatangkan geram ni!

Aku rindukan seseorang sebenarnya. Walaupun tinggal di bawah satu bumbung,tapi rindu tahap melampau-lampau. Nak je masuk bilik seseorang tu dan peluk beliau sampai aku pun terlena. Mungkin itu salah satu sebab aku mengalami kesukaran untuk tidur. Tapi mesti awak-awak yang comel tak peduli pun sebenarnya. lalalala ~
Dan lagi satu sebab, dah tidur dah tadi sebenarnya. Macamlah awak-awak yang comel nak tau sangatkan. lalalala ~

Aku tak tau macam mana nak tunjukkan perasaan aku ni sebenarnya. Takkan nak buat tunjuk perasaan pulak. Bawak sepanduk bagai. Tak betul, tak betul cara tu. Buat kena gelak je.

Mungkinkah juga aku cuma perlu berdiam diri dan feel rindu sorang-sorang. Siapa tahu melalui cara ni, beliau akan faham dan dapat rasa. Akhirnya hati kami bertemu dan berbicara. Romantik bukan? Eh, apa ni? Ni lagi tak betul. Pengaruh filem komedi romantis lah ni. Cis!

Atau, aku patut memulakan semuanya. Memeluk beliau dari belakang dan mengatakan bahawa aku merinduinya, selepas itu mengambil tangan kanan beliau dan mengucupnya lama sambil meminta maaf. Pasti saat itu airmata mengalir bagaikan air terjun yang tiada hentinya. Aku rasa cara ni okay, tapi boleh ke aku ni? Macam tak yakin je boleh buat semua tu. Arghh! Rasa nak menjerit.

Mesti awak-awak yang comel ni ligat berfikir, apa yang aku ceritakan. Sebenarnya cerita ini mengisahkan hubungan kekeluargaan. Sekian. Hee. Peace!

No comments:

Post a Comment