Saturday 11 August 2012

KRU la uolsss !

Hari ni tetiba terdetik nak dengar lagu KRU. Rindu zaman sekolah rendah dulu kot. Eh, mana salam aku? Astaghfirullah al azim. Akibat excited sangat.

Assalamualaikum.
Hello there! KRU fans here *sambil lambai-lambai ala-ala diva hot*

First tadi nak dengar lagu Dibius Cinta by Melly Goeslaw and Yusry. Boleh plak lupa tajuk dia tadi, then aku search jela kat youtube one of the lyrics which is 'kau membiusku dengan cinta', tapi tak jumpa. Tetiba ada seorang makhluk yang comel sikit jelah datang, dia cakap "tajuk dia kan Dibius Cinta", dia cakap dalam keadaan marah okay! Haha. Dia fanatik lagu tu kot. Opps, sorry. Hehe. 



Nilah lagu yang aku nak dongar sangat tadi.


Dengan secara tak sengajanya aku click lagu Ucapkanlah by Erra dan Yusry. Rasa macam zaman muda-muda dulu, sekarang pun muda okay, sila jangan salah faham. Best tau lagu ni, tapi macam jiwang sikit. MACAM lah. 



Lepas tu secara sengajanya aku click lagu yang lain plak. Nak tau lagu apa? Sila tengok di bawah, terima kasih. Hee. Yang kat bawah ni lagu favourite sangat. Ingat lagi masa standard 5, sampai bawak lirik lagu tu ke mana sahaja. haha. Minat punya pasal. Hafal okay lagu ni sampai sekarang. Kertas tu sampai tak rupa kertas dah, hari-hari bawak pegi sekolah, memang sentiasa ada di sisilah katakan. 

Yang ni my favourite!

Banyak lagi lagu KRU macam Jangan Lafazkan, Perpisahan Terasing, Fanatik, Terhangat di Pasaran, Babe dan banyak lagi.

Sekian buat waktu ini. 
P/s: Sambil menaip sambil nyanyi lagu KRU. 




No comments:

Post a Comment